Call-центр

Працюєте з клієнтами? Прагнете своєчасно та якісно обробляти їх запити? Це означає, що Вашій компанії не обійтися без Call центру! Отримайте серйозну конкурентну перевагу на ринку! Call центр не лише підвищує рейтинг компанії в очах клієнтів, але й позитивно впливає на показники основної діяльності.

Впровадження Сall центру:

Установка апаратно-програмного комплексу IP АТС, налаштування конфігурації Сall центру.

 

Устаткування Сall центру:

Контакт центр на платформі Asterisk не вимогливий до устаткування. Взаємодію з міською телефонною мережею виконує медіа-шлюз або плата. Для керівництва і менеджерів компанії встановлюються ip-телефони, а для операторів call-центру – гарнітури (навушники з мікрофоном). Устаткування для роботи контакт- центру замовник може придбати самостійно із рекомендованих нами моделей або довірити свій вибір нам.

Гаряча лінія.

Обробка вхідних дзвінків, що поступають на єдиний багатоканальний номер, дозволяє підвищити ефективність розподілу праці між фронт- і бек-офісом компанії, підсилити зворотній зв’язок із споживачами.

• інтерактивне голосове меню

• гнучкий розподіл викликів між операторами

• правила переведення дзвінків

• підтримка номера 0-800

 

Телемаркетинг.

Телефонні продажі товарів і послуг. Зниження витрат на дзвінки і дозвон, можливість точно контролювати процес продажів і прогнозувати їх обсяги

• швидкий набір номера

• автодозвон, «холодні» дзвінки

• анкетування і опитування

• переведення дзвінка на фахівця

Статистика і звітність.

Вичерпна інформація про всі дзвінки, що проходять через Call центр. Статистика по всій компанії і по кожному оператору окремо.

• статистика по викликах (вхідні, вихідні, пропущені)

• звіти у вигляді таблиць і графіків

• запис телефонних переговорів

Контакт центр на платформі Asterisk– це оптимізація процесу обслуговування клієнтів із значним зниженням витрат.

IP-Коннект забезпечить Вам якісний та висококваліфікований супровід системи, технічну та консультативну підтримку в процесі експлуатації.